Usein Kysytyt Kysymykset
- Tilata
- Q: Miten voin tehdä tilauksen?
- A:
Valitse luokka avattavasta valikosta, selaa haluamaasi kohdetta ja valitse se, sinut ohjataan tuotesivulle, jossa sinun täytyy valita väri, koko ja lisätä tarvittaessa erityisvaatimuksia.
- Q:Voinko maksaa luottokortilla?
-
A:
Kyllä, hyväksymme kaikki suuret luotto- ja maksukortit, joihin sisältyy Visa ja MasterCard.
- Q:Haluaisin peruuttaa tilaukseni.
-
A:
Älä huoli niin kauan kuin pakettisi ei-mukautetulle tuotteellesi ei ole vielä toimitettu, voit peruuttaa sen ottamalla yhteyttä palvelumme.
- Q: Voinko tilata soittamalla palvelunumeroon?
- A:
Valitettavasti emme voi ottaa tilausta puhelimitse. Mutta teemme kovasti töitä tuodaksemme sinulle tämän ominaisuuden. Voit kuitenkin käyttää älypuhelinta tilauksen tekemiseen.
- Q: Mitkä ovat erityisvaatimukset?
- A:
Jos tarvitset muutoksia tuotteeseen, voit kuvata sen erityisvaatimusten kentässä esim. Mekossa ei ole hihnoja, mutta haluaisit olla hihnat, sitten voimme järjestää, että voimme tarjota muutoksia kaikkiin mekkoihin jossain määrin.
- Maksaa
- Q:Mitkä maksuvaihtoehdot ovat käytettävissä?
- A:
Voit maksaa ostoksestasi kaikilla suurimmilla luotto- ja pankkikorteilla tai tilata ennakkomaksulla ja ottaa yhteyttä tukipalveluumme, joka sisältää pankkisiirron, Western Unionin ja MoneyGramin.
- Q:Onko maksuni suojattu?
- A:
Ehdottomasti kyllä! Käytämme korkeimpia alan standardeja suojataaksemme sivustomme ja maksuprosessin. dylanqueen.fi on täysin PCI-yhteensopiva ja sertifioitu maksujen käsittelyyn. Jokainen meille toimittamasi informaatio käsitellään salattuna Secure Socket Layer (SSL) -sovelluksella.
- Kupongit / alennuskoodit
- Q:Mistä voin lunastaa kupongin tai alennuskoodin?
- A:
Kassalla, voit valita tietyn koodin, sitä sovelletaan koko ostoskoriin.
- Q: Kuinka monta kertaa voin käyttää alennuskoodia?
- A:
Jokainen osto kerran, niin kauan kuin kampanja on aktiivinen.
- Q: Olen kirjautunut uutiskirjeeseen, missä on minun koodi?
- A:
Sääntöjen vuoksi sinun täytyy mennä postilaatikkoon ja aktivoida uutiskirjeen tilauksesi, koodi näkyy aktivointilinkkiä napsautettaessa.
- Koko
- Q: Miten tietää koon?
- A:
Jokaisen tuotteen kuvaussivulla on yksityiskohtainen kokotaulukko, jonka avulla voit mitata itseäsi ja valita mekkoiden koon tuloksen mukaan. Älä mene sekaisin, jos päädyt olemaan eri kokoinen kuin tavallinen vapaa-ajan kuluminen, leningit ovat eri kokoisia.
- Q:Miten mitata minua?
- A:
Käytämme kolmea eri tekijää: rintakuva, vyötärö ja lonkat.
-Rintakuva: Mittaa rintasi täysi osa.
- Vyötärö: Mittaa luonnollinen vyötärö.
- Lonkat: Mittaa suurin osa.
Varmista, että käytät tiukkoja vaatteita, kun mittaat itseäsi. Tarkista, onko mekossa sisäinen rintaliivit, jos olet, mittaa itsesi ilman rintaliivit.
- Q: Kehoni mittaukset eivät sovi tiettyyn kokoon!
- A:
Voit valita mukautetut mittaukset ja syöttää kehon mittaukset tilaustietoihin valitsemalla ennalta määritetyn koon. Lisämaksuja saatetaan soveltaa.
- Q:Ovatko koot esim. UK 10, tavalliset UK-koot?
- A:
Isossa-Britanniassa tai EU: ssa ei ole vakiokokoja, joten jokainen valmistaja käyttää melko paljon omaa kaaviotaan. Tarkista kokotaulukosta lisätietoja.
- laivaus
- Q:Mitkä toimitustavat ovat käytettävissä?
- A:
Tarjoamme standardin ja nopeutetun merenkulun maailmanlaajuisesti. Putoamis- tai irtolastin ja konttikuljetusten tukkumyynnissä ei ole nopeutettuja vaihtoehtoja, ota yhteyttä, jos haluat tilata yli 100 mekkoa. Meillä on hyvät tukkuhinnat ja matkasi räätälöityihin työpajoihin.
- Q:Kuinka kauan toimitusaika on?
- A:
Kun paketti lähtee laadunvarmistusvarastostamme, se kestää noin 7-8 päivää, riippuen tilaamastasi tuotteesta, sen alkuperästä ja määräpaikasta.
- Q:Voinko vaihtaa toimitusosoitteen tilauksen tekemisen jälkeen?
- A:
Kyllä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mutta huomaa, että lähetysosoitetta ei voi muuttaa sen jälkeen, kun lähetys oli jo käsitelty.