Bag0

Sinulla ei ole tuotteita ostoskorissasi.

Usein Kysytyt Kysymykset

Tilata
Q: Miten voin tehdä tilauksen?
A:

Valitse luokka avattavasta valikosta, selaa haluamaasi kohdetta ja valitse se, sinut ohjataan tuotesivulle, jossa sinun täytyy valita väri, koko ja lisätä tarvittaessa erityisvaatimuksia.

Q:Voinko maksaa luottokortilla?
A:

Kyllä, hyväksymme kaikki suuret luotto- ja maksukortit, joihin sisältyy Visa ja MasterCard.

Q:Haluaisin peruuttaa tilaukseni.
A:

Älä huoli niin kauan kuin pakettisi ei-mukautetulle tuotteellesi ei ole vielä toimitettu, voit peruuttaa sen ottamalla yhteyttä palvelumme.

Q: Voinko tilata soittamalla palvelunumeroon?
A:

Valitettavasti emme voi ottaa tilausta puhelimitse. Mutta teemme kovasti töitä tuodaksemme sinulle tämän ominaisuuden. Voit kuitenkin käyttää älypuhelinta tilauksen tekemiseen.

Q: Mitkä ovat erityisvaatimukset?
A:

Jos tarvitset muutoksia tuotteeseen, voit kuvata sen erityisvaatimusten kentässä esim. Mekossa ei ole hihnoja, mutta haluaisit olla hihnat, sitten voimme järjestää, että voimme tarjota muutoksia kaikkiin mekkoihin jossain määrin.

Maksaa
Q:Mitkä maksuvaihtoehdot ovat käytettävissä?
A:

Voit maksaa ostoksestasi kaikilla suurimmilla luotto- ja pankkikorteilla tai tilata ennakkomaksulla ja ottaa yhteyttä tukipalveluumme, joka sisältää pankkisiirron, Western Unionin ja MoneyGramin.

Q:Onko maksuni suojattu?
A:

Ehdottomasti kyllä! Käytämme korkeimpia alan standardeja suojataaksemme sivustomme ja maksuprosessin. dylanqueen.fi on täysin PCI-yhteensopiva ja sertifioitu maksujen käsittelyyn. Jokainen meille toimittamasi informaatio käsitellään salattuna Secure Socket Layer (SSL) -sovelluksella.

Kupongit / alennuskoodit
Q:Mistä voin lunastaa kupongin tai alennuskoodin?
A:

Kassalla, voit valita tietyn koodin, sitä sovelletaan koko ostoskoriin.

Q: Kuinka monta kertaa voin käyttää alennuskoodia?
A:

Jokainen osto kerran, niin kauan kuin kampanja on aktiivinen.

Q: Olen kirjautunut uutiskirjeeseen, missä on minun koodi?
A:

Sääntöjen vuoksi sinun täytyy mennä postilaatikkoon ja aktivoida uutiskirjeen tilauksesi, koodi näkyy aktivointilinkkiä napsautettaessa.

Koko
Q: Miten tietää koon?
A:

Jokaisen tuotteen kuvaussivulla on yksityiskohtainen kokotaulukko, jonka avulla voit mitata itseäsi ja valita mekkoiden koon tuloksen mukaan. Älä mene sekaisin, jos päädyt olemaan eri kokoinen kuin tavallinen vapaa-ajan kuluminen, leningit ovat eri kokoisia.

Q:Miten mitata minua?
A:

Käytämme kolmea eri tekijää: rintakuva, vyötärö ja lonkat.

-Rintakuva: Mittaa rintasi täysi osa.

- Vyötärö: Mittaa luonnollinen vyötärö.

- Lonkat: Mittaa suurin osa.

Varmista, että käytät tiukkoja vaatteita, kun mittaat itseäsi. Tarkista, onko mekossa sisäinen rintaliivit, jos olet, mittaa itsesi ilman rintaliivit.

Q: Kehoni mittaukset eivät sovi tiettyyn kokoon!
A:

Voit valita mukautetut mittaukset ja syöttää kehon mittaukset tilaustietoihin valitsemalla ennalta määritetyn koon. Lisämaksuja saatetaan soveltaa.

Q:Ovatko koot esim. UK 10, tavalliset UK-koot?
A:

Isossa-Britanniassa tai EU: ssa ei ole vakiokokoja, joten jokainen valmistaja käyttää melko paljon omaa kaaviotaan. Tarkista kokotaulukosta lisätietoja.

laivaus
Q:Mitkä toimitustavat ovat käytettävissä?
A:

Tarjoamme standardin ja nopeutetun merenkulun maailmanlaajuisesti. Putoamis- tai irtolastin ja konttikuljetusten tukkumyynnissä ei ole nopeutettuja vaihtoehtoja, ota yhteyttä, jos haluat tilata yli 100 mekkoa. Meillä on hyvät tukkuhinnat ja matkasi räätälöityihin työpajoihin.

Q:Kuinka kauan toimitusaika on?
A:

Kun paketti lähtee laadunvarmistusvarastostamme, se kestää noin 7-8 päivää, riippuen tilaamastasi tuotteesta, sen alkuperästä ja määräpaikasta.

Q:Voinko vaihtaa toimitusosoitteen tilauksen tekemisen jälkeen?
A:

Kyllä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mutta huomaa, että lähetysosoitetta ei voi muuttaa sen jälkeen, kun lähetys oli jo käsitelty.