Ilmainen toimitus tilauksesta+ | Kuponkikoodi DQ50
Bag0

Sinulla ei ole tuotteita ostoskorissasi.

Palautusehdot

Palautukset ja palautukset

Sinun tyytyväisyys on meille äärimmäisen tärkeää. Tilauksesi saapuessa suosittelemme, että avaat ja tarkistat pakettisi varmistaaksesi, että tuotteet on valmistettu tilauksesi vaatimusten mukaisesti. Kokeile pukujasi mahdollisimman pian muuttamatta mekkoja, pesemällä mekkoja ja poistamalla tarroja. Jos et ole tyytyväinen saamiinne tuotteisiin, lue palautuspolitiikka huolellisesti, jotta voisimme auttaa sinua nopeammin ja tehokkaammin. Ole hyvä ja ota yhteyttä huoltoryhmään ennen kuin palautat vastaanottamasi tuotteet, ne antavat sinulle hyödyllisiä neuvoja. Voit lähettää palautuspyynnön osoitteessa Ota Yhteyttä 7 päivän kuluessa siitä, kun vastaanotat paketin. Palvelutiimimme tarjoaa sinulle lisää selitystä paluuprosessista.

Huomautus:

Käytämme Yhdysvaltain standardikokoa, jos kokomme saattaa hieman poiketa kadun koosta, suosittelemme, että mittaat itsesi ja valitse sopiva koko. Sinua kannustetaan valitsemaan mittatilaustyönä.

Annamme täyden hyvityksen kaikista virheellisistä, vahingoittuneista tai väärin lähetetyistä tuotteista.

Lue seuraava palautus- ja palautuspolitiikka huolellisesti.

1. Vialliset, vaurioituneet tai väärin lähetetyt tuotteet

Annamme täyden hyvityksen kaikista viallisista, vaurioituneista tai väärin lähetetyistä tuotteista.

2. Asennusongelmat

Kaikki mekkomme ovat käsintehtyjä, joten mekot sopivat sinulle hyvin, jos annat meille tarkat mittaukset. Kunkin mekkon koko tarkastetaan tarkasti kahdesti ja otettiin valokuvia arkistoina. Toisaalta meidän räätälöimme ovat tehneet kaikki mekkoistamme lisäkangasta saumoissa, jotta pienikokoiset muutokset ovat mahdollisia. Kun olet mitannut pukusi ja löytänyt, että koko ei ole oikea, lähetä meille kuvia näyttääksesi ongelman, me autamme sinua heti.

3. Värien epäsopivuus

Tietokoneen näytön asetukset voivat muuttaa sivustossamme näkyvien kuvien väriä. Lyhyt värin poikkeama ei välttämättä tarkoita, että mekko on viallinen tai toimitettu väärin. Jos olet kuitenkin vakuuttunut siitä, että olet vastaanottanut kohteen väärässä värissä, ota yhteyttä palvelumme, tarjoamme myös palautus- ja palautuspalvelua.

Huomautus:Emme hyväksy palautus- ja palautuspyyntöäsi, jos saamasi mekko on oikein tilauksesi mukaisesti. Voit valita värivaihtoehdon ”kuvaksi”, jos haluat kuvan värin.

Palautus- ja palautusprosessi

1. Lähetä palautuspyyntö Ota yhteyttä asiakaspalveluun 7 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Ilmoittakaa selitys ja valokuvat, joissa mainitaan paluusi syy.

2. Kun asiakaspalvelumme on hyväksynyt pyyntösi, annamme sinulle palautusosoitteen sekä tuottoilmoituslomakkeen, joka on täytettävä ja sisällytettävä palautukseen. Lähetä tuote / lähetykset paikallisen postitoimistosi kautta 3-5 työpäivän kuluessa palautuslomakkeen vastaanottamisesta.

3. Kaikki paluuerä (t) käyvät läpi tarkastuksia. Käsittelemme palautusta, kun vahvistamme, että tuotteella on mainitut ongelmat. Kun palautus on käsitelty, varat hyvitetään takaisin alkuperäiseen pankkitiliin tai online-maksutiliin.

Huomautus: Tarkastamme palautetut kohteet. Kun vahvistamme, että tuotteissa ei ole ongelmia, annamme palautuksen kerralla. Yleensä kestää noin 5-12 päivää, kun varat hyvitetään alkuperäiseen pankkitiliin, jota käytit aiemmin maksaa tilauksen.

Käyttöehdot

Huomaa, että kaikki mekkomme on tilattu, mikä tarkoittaa, että tilaamasi mekko on erityinen sinulle. Siksi mekkoja ei voi palauttaa tai myydä uudelleen. Tästä syystä emme voi hyväksyä "buy-many-keep-one" -järjestystä. Kun tilauksesi on vahvistettu, ajattelemme, että tarvitset kaikki tilauksesi kohteet ja noudata tiukasti palautus- ja palautuspolitiikkaamme.

Tilauksen peruutus

Ymmärrämme, että se on erittäin tärkeä sitoumus tilata mekko erityistilaisuutesi vuoksi, ja peruutuspolitiikkamme on muotoiltu tätä silmällä pitäen. On kuitenkin tärkeää huomata, että mekkomme on tehty tilauksesta. Kun räätälöintiprosessi on alkanut, materiaaleja ei voi käyttää uudelleen. Ilmoitathan, että tilauksesi tekemisen jälkeen on vielä aikaa muuttaa mielesi. Katso lisätietoja alla olevista peruutusehdotuksistamme.

Peruutuskäytäntö

- Tilaukset, jotka on peruutettu 24 tunnin kuluessa maksun vahvistamisesta, saavat täyden hyvityksen.

- Tilaukset, jotka on peruutettu 24–72 tunnin kuluessa maksun vahvistamisesta, voivat saada osittaisen palautuksen, joka koostuu täydestä toimitusmaksusta ja 80% tuotteen ostohinnasta.

- Tilaukset, jotka on peruutettu 72–120 tunnin kuluessa maksun vahvistamisesta, voivat saada osittaisen palautuksen, joka koostuu täydestä toimitusmaksusta ja 50% tuotteen ostohinnasta.

- Tilaukset, jotka on peruutettu yli 120 tunnin kuluttua maksun vahvistamisesta, ovat oikeutettuja vain osittaiseen palauttamiseen kokonaisuudessaan.

- Kun tilauksesi on lähetetty, sitä ei voi enää peruuttaa.

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, ole hyvä ja kirjaudu sisään Omat tilaukset -tilaan, valitse järjestys, johon tarvitset apua, ja pyydä peruutusta.

Palautusosoite: ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen [email protected]